Warto tutaj również nadmienić, iż kampanie AdWords stanowią blisko 30% wszystkich reklam, pojawiających się w sieci

Jest to jednak strategia krótkotrwała, która wymaga regularnego zasilania konta. Przeprowadzenie efektywnej kampanii AdWords wymaga wiedzy eksperckiej i zaangażowania osoby, która ją prowadzi – ciągłej optymalizacji i analizy. Landing Page) jest istotna zarówno w SEO jak i w przypadku Adwords. Parametry kampanii Adwords w podstawowej wersji można ustawić pod względem aspektów demograficznych, takich jak płeć, wiek czy określona lokalizacja. Warto tutaj również nadmienić, iż kampanie AdWords stanowią blisko 30% wszystkich reklam, pojawiających się w sieci. Nie każdy właściciel kancelarii ma jednak po pierwsze czas, a po drugie zacięcie do takiej aktywności. Tak więc, decydując się na pozycjonowanie, należy się liczyć z tym, że oprócz faktu, iż jest to proces długotrwały, wymaga ciągłej uwagi i pracy, zamieszczania i aktualizowania ciekawych treści. Dzięki metodom AdWords możliwe jest nakierowanie wyników na potencjalnych klientów, którzy szukają danej usługi lub towaru. Jest to również znacznie droższa inwestycja, dlatego polecana jest przede wszystkim przedsiębiorstwom, które sprzedają dużo zróżnicowanych towarów i usług. Google AdWords to system reklamowy, który umożliwia umieszczanie płatnych wyników w określonych miejscach w wyszukiwarce. Kampanie programmatic buying dają możliwość reklamowania się największym graczom, a także firmom o mniejszym budżecie reklamowym. W szczególności, gdy promowana domena jest relatywnie nowa – nie posiada jeszcze wysokiego autorytetu w oczach wyszukiwarki Google, jak i brakuje jej naturalnego profilu linków. Linki sponsorowane AdWords są reklamami wyświetlanymi w wyszukiwarce Google nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, jednak w dłuższej perspektywie przynosi większe efekty od linków sponsorowanych. Kolejną kwestią jest koszt linków sponsorowanych. Pod adwords należy mieć wg mnie lepszą stronę, aby klient zareagował, zostawił kontakt, prawda? Jednak są to kampanie cechujące się wysokimi kosztami dotarcia, co może nie być opłacalne dla mniejszych firm. Tak, jeśli robię seo dla siebie, pomału i tak jak trzeba to lepsze jest seo – ale wolniejsze. Z naszych tekstów dowiesz się, czym tak naprawdę są kampanie displayowe i jakie jest ich znaczenie w marketingu internetowym. Pytanie, które często zadają Klienci, brzmi: „Co jest lepsze, pozycjonowanie czy AdWords? Głównym celem pozycjonowania jest podejmowanie wszelkich działań, które mają za zadanie uzyskać jak najlepsze wyniki wyszukiwań naturalnych. Odpowiedź na to pytanie uzależnione jest od kilku czynników, którym przyjrzymy się bliżej. Google AdWords będzie zdecydowanie lepszym rozwiązaniem dla przedsiębiorców nastawionych na szybką promocję wybranych produktów oraz usług. Kampanie programmatic buying umożliwiają dotarcie do precyzyjnie wskazanej grupy docelowej w momencie, w którym jest ona gotowa na pozytywny odbiór Twojej reklamy. Jest lepszym rozwiązaniem dla sklepów i firm oferujących szeroki zakres produktów/usług.